helgen

Ny vecka och nya tag och så va midsommar över.
De senaste dagarna har vart mkt händelserika men jag orkar inte riktigt skriva i detalj men
en kort liten update får jag väl försöka skriva ner.

Torsdagen först då, jobbade as usual och slutade 16:30 och senare på kvällen bar det av till suzan
för att dricka lite öl och snacka skit, vi slutade upp på tommys, ttt har ju dagit igång nu igen.
Det var sjukt kul där faktiskt och mycket folk så de tackar vi för.

Fredagen, började hos nina o stefan på sill lunch sjukt bakis med familjen sen hem till micke
och grilla med brudarna, hatef, nisse och emil. Kvällen slutade på nån fest i åkerstorp(?) och
sen skånsta(?) sen micke igen, en trevlig och bra kväll!

Lördagen spenderades till mestadels i mickes soffa men sen drog vi igång buzz och singstar
och ölen började flöda sen hände vi bara där typ, spelade kubb och så :) myyys.

Nu är jag jätte trött och ska börja rita på en ny bild, så jag hör väl av mig sen eller nåt.
Tja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0