rabarber

Så var man hemma från jobbet igen, har regnat hela dagen idag typ så det var inte helt ok
att vara ute hela förmiddagen igår så de va bara att försöka hålla sig under taket medans alla ungar
njöt av att hoppa i alla tusen vattenpölarna på våran gård.

Igår var jag förresten inne i stan med maida för hon skulle köpa shorts eftersom att hon åker
till monte negro, blev de rätt nu maida?
Jag skulle inte shoppa nånting var de tänkt men fick med mitt ett par nya converse hem lovee them!
en tjocktröja och ett par beiga chinos så jag är rätt nöjd ändå.

Nu hade jag tänkt att bara en rabarberpaj vilket jag aldrig gjort förut men nån gång måste ju vara den
första liksom så varför inte idag? Måste nog sätta igång nu så jag hinner innan min far kommer hem
för jag hade tänkt bjuda han på lite fika nämligen, ibland är jag en bra dotter iaf.



Och nej, du är inte min vän. En vän beter sig inte som du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0