snövit, akter, jobb jaa.

Gårdags kvällen spenderades på snövit med mik och amanda (adam & micke) för att se
sverige krossa malta samt lite öldrickning. Toppen.
Efter matchen begav vi oss mot akter för ovanlighetens skull liksom, vi slutar jämt där med
andra ord. Där dracks det lite mer öl och camilla och matilda kom även och sällskapade oss
en liten stund. Tog halv 12 bussen hem för skulle trots allt upp 7 i morse för psykologbesök och
jobb efter det. Men det klarade jag galant :)

Su nu är jag hemma från jobbet och är rastlös som ett as, samtigt som min feber gått upp också.
Hatar att vara sjuk, hatare.
Bästa dan på jobbet idag också, har väääldens bästa jobb och jag älskar mina kollegor massa.
Har gråtit som ett djur idag på jobbet och har försökt förklara att "fröken gråter för att hon är glad"
det gick sådär, Har fått presenter och sånt idag från ingenstans.
Tack alla!

Nu ska jag nog sätta mig ner o rita en stund tänkte jag, så vi höres senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0