Ack värmland du sköna

Idag beger jag mig till värmland för att hälsa på min morfar som ligger på sjukthus,
han fick en stroke i onsdags, inte en stor så läget är under kontroll nu och
det var tur i oturen att den var liten.
Jag är fortf orolig som satan och känner mig helt förstörd så jag bestämde mig
för att boka tågbiljett och åka dit. klarar inte av att sitta här hemma och undra
hur han mår utan att veta säkert.
Så jag tar tåget dit idag med tetta och calle för att spendera helgen hos han.
Förhoppningsvis så får han komma hem från sjukhuset idag eller imorgon.

Familjen går före allt annat och jag ska ta hand om den lilla jag har kvar och göra allt
jag kan för att det ska bli bättre.
Jag har inte så många kvar men ska ta vara på dom som fortf finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0