Afterwork onsdag

Sådär, nu har jag precis ätit middag och ska strax bege mig hem till hatef,
tänkte sova där ikv eftersom jag inte gjort det på flera veckor nu.
Ska bli lite små mysigt faktiskt.

Efter jobbet idag mötte jag amando på en afterwork öl på akter vid 3 snåret,
var bara vi där vilket det brukar vara på onsdagar kl 3 ;P
Ölen smakade bättre än nånsin måste jag till lägga, fantastiskt!

Annars har det inte hänt så mycket, dagarna rullar på och tiden går alldeles för snabbt.
Är trött på vissa människor och på deras beteenden men det orkar jag inte ta
här och nu. Det blir som det blir vill säga.
Men tröttsamt är det.

Nu ska jag rusa till bilen där skjuts väntar.




Kommentarer
Postat av: amandä

(och after sleep öl) fantastiskt!

2009-03-11 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0