måndag

Så var det månadag igen, ingen bra måndag heller.
Har mest vart jobbigt idag och jag känner liksom ingen som helst lust för att göra
varken de ena eller det andra. Träffade maida en stund efter jobbet och det är väl
den enda höjdpunkten på dagen. Men jag ska inte deppa ihop och ska göra
mitt yttersta för att inte hamna i en ännu djupare svacka.
Lättare sagt än gjort men jag ska kämpa.

Sitter och ritar just nu, känns skönt att jag orkar med det och att jag känner lust för
det iaf, det jag håller på med just nu kan faktiskt bli ganska bra till slut.
Slänger upp en bild sen när det är klart.

Förresten så fyller min man 25 nästa måndag alltså om en vecka..
Har nån nåt förslag på vad man kan ge? jag har ingen som helst aning och behöver hjälp!
Vad som helst.!

Kommentarer
Postat av: Annika

jag tycker att det gulligaste man kan ge är något man gjort själv :)

2009-03-23 @ 22:16:43
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0