melodifestivalen.

Igår var det ju festfredag, var en lyckad kväll om man bortser från småsaker. 
Jag och mik började hos mig och begav oss här ifrån till sports runt 12 tiden. 
Det var ganska mycket folk där igår, och konstigt folk.
Men i det stora hela så var det som sagt en lyckad kväll.

Snart kommer amanda och mik hir för lite ölande och melodifestivals finalen,
det är bara super dåliga låtar kvar men vi måste kolla för sakens skull!
Så det blir nog en relativt lugn lördag I think, får se om det bara blir jag och tjejerna
eller om vi får mer besök.
Jess, vill att du också kan vara med och mysa med oss <3

Nu måste jag ta tag i mig själv och städa undan lite, idag har vart den segast dagen
på jag vet inte hur länge, är helt slut och har legat fastklistrad i soffan tills nu!
Dags för ändring.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0