OTH&TATTOO

Så var en ny vecka påbörjad, eller igår snarare.
Har ett super skönt skema den här veckan måndag-fredag som vanligt men
jätte sköna dagar och inte alldeles för många timmar så jag är nöjd!

Igår var jag ju och skaffade mig en till tattoo yeeeej.
Var faktiskt nervös innan med tanke på att det var ett sjukt känsligt ställe jag valde,
undersidan på överarmen typ. Men det var tvär lugnt och gjorde inte alls förskräckligt ont.
Ganska behagligt om jag får säga det själv, men då är ju min smärttröskel
ganska hög iochförsig men ändå.
Langar bild sen när jag har ork.

Idag kommer OTH tillbaka! Det har vart break i ca 2 månader nu så lyckan är total!
Så ikväll blir det mys med mik och OTH <3 strålande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0