premiärer i massor

Idag har jag vart en duktig tjej.
Började jobba 8 imorse och slutade kl 16, tiden går ändå rätt snabbt det är sista
timmen som tiden inte riktigt vill gå lika snabbt som man vill.
Efter jobbet gick jag till hatef en sväng och sa hej innan jag bar iväg till friskis
för att träna ett medelpass i jumpa, idag var det ännu jobbgare än förra gången och
jag tod i riktigt rejält så det var skönt när det var över och nu är jag stolt över mig själv.

Ikväll är det en toppenkväll i tv världen.
Desperate housewifes, Christine och Brothers & Sisters börjar ikväll
efter ett alldeles för långt uppehåll. Wonderful!

världens sötaste <3
saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0