robban

Så var det torsdag igen vilket betyder en dag till glada fredagen!
Veckorna går så läskigt fort numera så man hinner inte riktigt längta till fredagen
längre för helt plötsligt är den bara här.
Hur som haver, imorgon jobbar jag på dagen sen efter det ska jag hem till hatef för
att hans mamma har bjudit mig på middag imorgon för det är persiskt nyår.
Nooroz tror jag man säger på persiska, är nästan helt 100 på de..
Så ska väl äta middag där med dom och kanske några gäster hon bjudit.
Efter det så blir det öl och sportan för att variera fredagarna lite liksom :P
Har ingen aning än så länge vart jag befinner mig innan mellan middan och
sportan men det får märkas imorgon.


Kan ni förstå att det var 10 år den som robinson robban var med i robinson?
Förstår ni hur fort tiden går? 10 år!


Kommentarer
Postat av: amandaa

oj va snygg jag tyckte han va..

2009-03-19 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0