Så var helgen över

Så var ännu en helg avklarad. trist.
Fredagen spenderades hemma hos camilla för att fira henne, hon fyller 20 nu
så vi var där och drack öl och umgicks, vi var jätte många där så det var trevligt :)
Skönt att slippa sportan en fredag också!

Igår började vi som jag nämnde i tidigare inlägg hos mik för att se på matchen,
jag, hatef, nisseman, amanda, mik och matilda blev öl och hejning för fulla muggar.
Efter matchen beslutade vi att åka till tegel och sagt och gjort, var hur mycket folk som
helst så kunde knappt röra mig kändes det som.
Dom idioterna hade förresten inte skaffat tillstånd att ha öppet till 3 utan stängde redan
kl 2, alltså 2 vintertid så vi fick vara där en timme kortare och det blev ju lagom kaos när
alla helt plötsligt var tvungna att gå samtidigt, hur som helst.
Blev lite shaka och öl även där sen begav jag mig hem och såg på twiligt igen :)


Denna dag har spenderats med min kära frida, druckit kaffe och snackat skit.
Hon flyttar ju nu i veckan till eget så det är mycket att fixa om man säger så
men det blir nog bra när allt är ordnat :) <3


Nej nu blir det till att ta en riktigt välförtjänt dusch och sen sätta mig vid ritblocket :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0