Så var helgen över

Så var det söndag igen och helgen var överstökad.
Helgerna går alldeles för fort, en helg borde vara en dag längre så man hinner
ta det lugnt och roa sig utan att fortf vara slut dagen innan nya veckan fullt
med jobb börjar.
Idag har jag inte gjort ett smack, sett på film och ritat hela dagen.
Skönt med en dag att bara få vara hemma och vara trött och göra ingenting.

Ska förhoppningsvis till täby imorgon om nån vill följa med,
åker ju fortf inte tåget själv helst.
Har ett presentkort på akademi bokhandeln på 300kr och dom säljer ju även
ritgrejer, papper, penslar och allt möjligt roligt som jag akdrig kan få nog av så
det ska jag spendera dom pengarna på, kanske en bok också.
Man vet aldrig.

Förresten har jag världens bästa pojkvän som överraskade mig med att köpa en DVD
till mig, har haft davids innan men nu har han allt tagit tillbaka den. Tuuupiskt.
Så den kommer imorgon eller på tisdag, jag längtar!

Nu ska jag trycka i mig några lantchips och min andra kopp te för kvällen.






Jag blir bara så besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0