tgif

Då var det äntligen fredag, jag har längtat mer än vanligt den här veckan,
inte för att denna fredag kommer att bli mer speciell än dom andra fredagarna
men ändå, hur som helst så blir det öl idag och sportan of course.

Den här veckan har gått alldeles för fort, känns som nyss jag var i karlstad men det var
en hel vecka sen jag åkte dit idag.
Dagen på jobbet gick fort idag också, en helt okej dag om man bortser från
bråk med en förälder som var helt ute och cykla.
Idag var den även en liten unge som sa till mig att jag har lika dana skor som
jultomten, tack för den, det värmde! Jag som en jultomte. Det vore nåt!




Bara för att jag jobbar betyder inte det att jag inte kan hitta på nåt längre.
Jag finns här och vill med än gärna vara med, ha det i åtanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0