Dagen som gått

Så vart ännu en dag avklarad och en dag som denna har jag hunnit med en hel
del faktiskt. Började jobba vid 9 och slutade 4 och efter en lång dag på dagiset
begav jag mig hem till Suzan, en vän på jobbet för en kaffe, cigg och skitsnack på hennes
balkong. Jag kom till insikt om en hel del efter våra samtal så tack så mycket!

Efter de mötte jag upp amanda för en afterwork öl för min del och en aftersleep öl från hennes
sida, mys att man äntligen kan sitta på uteserveringar igen!
Även frida droppade in för el öl så det var ännu mer mys :)

När ölen var uppdrucken och magen var nöjd så mötte jag frugan maida och hon följde med
mig hem och vi har smidigt en massa bra planer samt fått reda på att de flesta djurens läten
låter riktigt arga, förutom en liten apa som är ganska glad.

Och imorgon kommer Jess hem, toppen toppen toppen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0