fixar-dag

Nu är jag finally home, idag var/är det nämligen "förskolans dag" vilket jag knappt visste
existerade innan men ändå, så idag bjöd vi alla föräldrarna till dagiset för en fixardag.
Så idag har jag sopat, ryckt ogräs (jag som knappt vet vad som är ogräs och vad som ska sparas)
krattat, planterat samt tagt hand om ungarna och grillat lite korv så nu är jag heeelt slut
och har damm och grus över hela mig känns de som.
Funderar på om jag ska ta en dusch eller ej?

Ska göra mig nåt att äta strax tänkte jag, det är ingen annan hemma. David är på träning för
ovanlighetens skull och jacob och pappa har åkt till landet för att lämna bilen och ta hem en
ny, också en volvo fast en sån här combi och nyare så de blir nog bra vad vet jag.

Och vid 8 ska jag möta upp hedvig för att ta en öl och prata om våra meningslösa liv.
Har blivit sjukt sällskaps sjuk den senaste veckan, annars har jag tyckt om att vara lite själv
och pyssla med mitt men inte nu, hatar att vara själv, hatar det!

Så hejdå för nu så uppdaterar jag när jag är hemma igen.

Skål.






Vad är ditt problem??

Kommentarer
Postat av: Björne

Typ en sån stjärna jag vill gadda,FIXAL



Hoppas du mår bra



Björne

2009-05-16 @ 13:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0