I kind of miss you

Hemma igen då, är svin hungrig och väntar på att far min ska komma hem.
Han är nämligen och skjutsar min lillebror till sin bal! seriöst, har han blivit så stor?
Vad hände liksom? Har man blivit så gammmal? Jätte stilig är han hur som helst.

Ikväll bär det av till den stora staden där jag inte vart sen i julas, orka att det är ett halv år
sen och det tar inte ens en timme dit kommunalt. pinsamt.
Men jag har liksom bara dåliga vibbar av stan, massa dumma pojkar och tjuvar!
Ska iaf dit med maida och gå till nivå tror jag och dricka billig öl sen får man se vart vinden
och natten bär oss. Nu ska jag försöka välja en outfit inför kvällen,
känner för att vara lite snygg dag eftersom att 5dar i veckan på jobbet går jag runt i sunkiga
gamla kläder täckta av typ snor. Så ikväll är de fan dags för att vara freesch!!






I kind of miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0