At some point every rose has to die

Detta har varit en minst sagt kort arbetsvecka, har bara vart 3 jobbdagar med tanke på att de
är kristihimelsfärg imorgon och klämdag på fredag, inte mig emot!

Veckan då i kort sammanfattning.
Söndagskvällen spenderades hos frida för en söndags öl och prat om livet.
Måndagen har jag ingen aning om vad jag hade för mig, jo förresten jag köpte en ny mobil
med en kamera med blixt som frida sa så viktigt.
Igår var jag i Täby med amanda till en början sen kom även maida och joinade,
fick med mig en massa saker hem för ovanlighetens skull.
En kjol, 2par leggings en klänning samt 3 linnen (toppar) som man kan ha till leggings :)
Så jag är nöjd men inte ekonomin men de är ju löning på måndag så de ska nog gå bra.

Ikväll blir det öl, och det lutar nog åt tommys.
Röllingby har ju sin mösspåtagning idag så de kommer nog vara en del folk där förhoppningsvis.
Uppdaterar om kvällen senare och bjuder nog även på nån bild eftersom jag har en så bra
kamera mobil nu :)

Nu är det nog dags för en liten vila eller en dusch..



The comes a time that every bird has to fly
At some point every rose has to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0