animal - miike snow

Idag har vi vart och sökt jobb.. Igen... Amanda i camden och jag var i stan, jätte konstigt att strosa
runt i sin ensamhet (saknade henne efter ett tag) men ödet förde oss samman igen i
leicester square, sen gav vi upp och åkte hem.
Men jag har iaf en intervju imorgon yeey, eller inte så yeey för jag är as nervös för det är en
super fin klädaffär, kollade på hemsidan nyss och en topp kostade £85 så man måste vara
snygg och skit, inte min starkaste sida som helst av allt bara vill glida runt i mjukis, sovtröja
och hels ett par alldeles för utslitna converse. men nejnej.
Aja, önska mig lycka till det kan behövas.




Kommentarer
Postat av: Hedvig

lycka till min lilla Idis! du fixar det här! <3

2009-11-10 @ 10:27:07
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0