aussie girl - laakso

Godmorgon godmorgon.
På nerevåningen där vi bor så bor dt 2 pojkar från bangladesh, dom är super trevliga men ibland
nästan föööör trevliga, på morgonen tex vill man ha lite space innan man vaknar, iaf jag men nejnej
inget space här inte, nu ska man vara stentrevlig från första stund, orkar inte!!!
Och så vill dom gå på bio med oss också, och se på raketer. jag vill inte, orkar inte! gaah.

förövrigt så har det vart en raketvecka här, dygnet runt, dagarna i ändå så skjuter dom raketer
och det låter hela tiden. seriöst, så kul är det inte. och snart börjar det igen. Kul.



Nej nu ska jag försöka bli på bättre humör, det är ju trotsallt fredag.
Vaknade verkligen på fel sida idag.
Och inte har dom ringt från skitjobbet än heller, ring förfan plus att jag är i stort behov
av kärlek och kramar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0