be somebody - boy kill boy

Idag var alltså min första dag som arbetande människa här i london. Trodde bara att det skulle vara
ett kort intro, lite genomgång och sen tack och hej, men nej så fel man kan ha.
De första 4 timmarna ägnades åt att skriva under ca 78 papper, fylla i bank, adress, civilstånds status,
om man rökte om man drack och alla andra dumma frågor man kan tänka sig.
Sen var det ett 5 sidors häfte man skulle läsa och sen svara på ca 25 frågor angående det,
helvette tänkte jag, detta kan ju bara gå åt helvette och om man inte klarade testet med minst 90%
rätt så måste man göra om tills man klarar det eller tack och hej. Så jag klarade det iaf!
(även om jag tjuvkollade på dom andra 7 som också gjorde testet) sen såg vi på film om massa
skit och sen ytterligare 25 frågor man måste svara på!! my gosh! Äntligen blev det lunch iaf, efter 4
timmar alltså. Efter det var det bara att börja jobba i butiken, kände mig som en vilsen pissmyra
till en början men de artade sig sakta men säkert.

Fick förövrigt veta att Leona Lewis var där igår och shoppade loss, vi har t.o.m ett VIP rum dit alla
kändisarna får gå och sätta sig och sen kommer det kläder infarandes, tydligen mycket kändisar där
alltså, det visste väl inte jag heller, hade väl ingen aning om att det var så super fansy där heller,
men jag kanske borde börjat ana nåt när jag såg alla 5 securite gards som stod överallt, och
all brickor man måste stämpla in överallt med men jag är inte känd för att vara världens smartaste.

Jobbade iaf från 10:30-19:30 idag och fick betalt även för provtimmarna, okej klädbutik kanske inte är min
grej riktigt men det är as sköna människor som jobbar där, jobbar måndag - fredag, kan nog stå ut i en
månad eller två innan jag måste gå (några måste gå då för vi kanske är för många då)
inte för man att man är "rubbish" som chefen förklarade utan för att de är så.
Nu är det bara att ge fucking järnet och kamma hem 25%rabatt och kanske få napp på
en kändis, helst pete doherty.

So long fellas.



Jag med mitt kort jag måste ha med mig överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0