french dog blues - babyshambles

Dagen på jobbet idag gick lite snabbare än vad de gjort de andra dagarna, kanske för att jag slutat
tidigare så de känns snabbare även om det är exakt 9 timmar som vanligt, nåväl gick bättre idag än
de gjort innan, är fortf inget proffs och kommer nog aldrig bli men de är en start hur som helst.
Har vart på bra humör idag faktiskt, fick ett upp piggande och glatt sms när jag satt och åt frukost
imorse sen har jag gått runt och smålett hela dagen. haha.

Har förövrigt fått ett staff discount card igår vilket betyder att jag har 25% rabatt på miss selfridge
självklart men även topshop, dorothy perkins, out fit, burton mm. strålande, om man ändå hade
pengar att gå och shoppa för..

förresten så är de nåt spec med engelskmän och svensk musik, idag dånade robyn flera gånger i
butiken, även roxette, vem fan lyssnar på roxette som är födda senare än 1972?

Ska äta sömnis snart för imorgon ska jag uppp kl 5 på morgonen, yes you heard me kl 5!
Börjar jobba kl 7, jag ser verkligen inte fram emot morgondagen.


Så good night fellas.






Kommentarer
Postat av: Hedvig

Åh jag är såå avundsjuk! 25 % på topshop och dorothy p är ju helt underbart!!!

2009-11-19 @ 21:25:30
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0