GE MIG MAT

sitter hemma på rummet och är jätte uttråkad och vet inte alls vad vi ska göra ikväll,
vill åka till stan och festa men orkar inte gå till affären och köpa vin, och i våran lilla
kiorre här utanför så är det så dyrt, lata jag vet ibland för lata men det är så trist att gå...

Och as sugen är jag på flingor och mjölk, ska fan köpa det i kiorren nu..
men då kommer det självklart inte finnas.
Mat är det enda som existerar i min hjärna numera, mat mat mat i alla dess former.
mest av allt vill jag ha pappas mat helst potatisgratäng och kött men lasagne hade inte heller
vart fy skam. Hoppas våra flatmates lagar mat snart så man kan knycka lite,
alltid indisk mat lagar dom. fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0