I am the rain - Pete doherty

Dagen på jobbet har vart otroligt bra, har haft det roligt faktiskt och så jobbade jag ju drömpasset
också 07-16, jag vet tidigt men dagen går så fort, öppnar ju kl 9 och innan de är det 1000 saker som
ska göras så det går fort sen kör det bara på.
Inföskaffade mig uniform när jag slutade också, eller ja uniform och uniform de heter så, men det ska vara
nåt från miss selfridge och varannan månad tror jag de är om man är full time employee som jag är så
får man handla för £100 och man får 60% rabbat, betalar bara 40 alltså så jag har köpt 2 jätte fina
toppar och två klänningar idag, heddis du skulle älska klänningarna, 1 för att de är miss selfrige och 2 för
att båda är blommiga :) bra va?

Har även köpt ett par skor idag. shame on me för dom var dyra men vafan jag får ju faktiskt lite sverige lön
imorgon så det var okej, det stod ju ida på dom skriva med fet text med sprit penna över dom så jag var
tvungen..


Kolla in skönheten, (skorna syftar jag på förstås för dom som inte förstod de själva)




Nej nu är det ätdax och sen iväg igen för att möta upp amanda på hennes jobb och
förhopppningvis se på new moon om det finns billisar nånstan.

 


Kommentarer
Postat av: Hedvig

åh det låter som enna riktiga toppenklänningar! o vilka snyggskor o snyggtjej med för delen! <3

2009-11-26 @ 20:45:12
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0