i am the rain - peter doherty

Idag har jag vart jätte ledsen, gråtit och gråtit hela tiden för jag saknar min pappa så
fruktansvärt sjukt mycket. Så han ringde mig i ca en kvart så jag fick prata med han, eller ja
prata och prata jag bara grät. usch vad jag vill att han ska komma hit och ge mig en kram
och laga lite mat. Ska försöka rycka upp mig nu och sluta gråta hela tiden, tönt jag.

Och wifey, när jag såg din fejjan status så blev jag ännu mer ledsen och nu kommer du bli glad,
jag köpte kyckling idag så du behöver inte vara orolig. <3

Kommentarer
Postat av: Maida

bra där.. Då kan jag sova gott ikväll :) <3 volim te

2009-11-15 @ 23:29:31
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0