lämnar - kent

Good morning.
Natten till idag var den första natten på en månad som jag somnar själv i sängen, lilla amanda var ute med
denise och drack drinkar igår men inte jag för själv är man en arbetande kvinna.
Hur som helst så de kändes det jätte konstigt men idag vaknade jag allt av en amanda som skrek i sömnen
precis som det ska vara haha, vet inte alla när hon kom hem inatt...

Jag måste leva loppan med mitt bankomatkort den här veckan och införskaffa nya kläder för
pengar jag egentligen inte har.

so looooooong


hahah tönt amanda med armen.


Kommentarer
Postat av: amando

hahah tönt karin är i farten

2009-11-17 @ 13:21:01
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0