last post on the bugle - the libertines

Sitter och äter frukost och avundas amanda som fortfarande ligger här och sover,
själv ska man jobba 14-23 idag, kan säga att jag inte längtar, inte för 5 öre.
Klädaffär är verkligen inte min grej det märkte jag från min första dag i lördags, vill hellre jobba
på en liten sunkig bar nånstans, eller ett litet cafe nånstans de skulle passa mig som handen i handsken.
Aja, får väl stå ut med det här i 2 månader tills kontraktet tar slut, vem försöker jag lura, jag kommer
ju ändå få sparken innan det det är jag helt övertygad om. Wellwell.

Äsch nu blir det till att äta klart och spela lite the libertines så jag vaknar till liv.






.


Oh, I was carried away
Caught up in affray
And as they led him away, he sang
We'll meet again some day
Oh my boy, there's a price to pay

If I have to go
I will be thinking of your love
Oh Somehow you will know
I don't know how but you will know
I'll be thinking of your love


Kommentarer
Postat av: Maida

miiiiss you

2009-11-17 @ 13:14:52
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0