pentonville - babyshambles

Nu är jag hemma igen från arbetsintervjun, shit vad nervös jag var. helt sjukt, hela jag skakade innan
kändes det som haha.
Fick iaf gå in i ett litet rum med managern som btw var hur gullig som helst, en rätt ung tjej som kallade
mig för my love och darling hela tiden så det var nog bra hon gillade mig.
Min starka sida är ju inte att vara sten seriös så vi satt och skämta lite grann sen fick ja gå runt i butiken
och försöka memorera vilket som tillhärde oss och sånt, för de är flera olika märken i samma affär liksom,
så jag gick runt med en annan jätte snäll tjej och lärde mig saker sen fick jag gå runt där SJÄLV och jag
har aldrig jobbat i en klädbutik innan (även om de står i mitt CV att jag jobbat på H&M men whatever)
Men det gick bra, hjälpte lite kunde och låtsades att jag visste vad jag pratade om men det känns bra,
så nu hoppas jag bara på att dom ringde, managern var nöjd med mig men ska ha en telefonintervju
men den högsta managern också, så han/hon ska ringa mig sen..
Så nu är jag nervös igen!


Efter begav jag mig till kyrkan och tände ljus för mamma och satt där i en timme och funderade
på livet och skrev och ritade lite, as skönt var det.

Nu sitter jag alltså här hemma igen då, amanda är hemma hos denise, har inte vart med henne på
hela dagen, känns jätte konstigt när man suttit fastklistrade med varandra i över 2 veckor.
Men hon kommer nog hem snart och ikväll ska vi förmodligen fira att jag vart på arbetsintervju.
Kommer bli awesome!





Kommentarer
Postat av: amando

u know it giiirl! ;)

2009-11-04 @ 18:59:44
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0