Place your drink here

Äntligen har vi flyttat in i vårt nya hem, kommer nog trivas kalas bra här.
Nu är det bara jobb som fattas då, men imorgon då finns det inga ursäkter inom söka jobb
fronten så imorgon är det all in eller adjöss med att kunna betala hyran och ett rum och
hejhej gatan och uteliggarlivet för våran det, de vore ju förargligt.
Men still, det är London och hellre hemlös här än ha tak överhuvet nånannanstans.


Lite bilder från i fredags men våra nya vänner.

Bästa jag sett, varför finns detta inte överallt? yes please hold my beer!!!!!!




Jag och Claire




På rummet på äckelhostelet, Amanda, Chloe, Jag och Cassie





Jag och sockersmulan




En otroligt mystisk väska som förföljt oss på flertal bilder och ingen har en aning om varför,
vad innehåller den, vart kom den ifrån? vad är detta?





Jag, Claire och Chloe





Ett freak och Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0