plan A - the libertines

Idag  var en bra dag på jobbet, gick jätte fort faktiskt, det tackar vi för.
När jag hade jobbat i 2 timmar alltså kl halv 10 fick vi ett samtal till butiken att ett annat miss selfridge
som ligger i house of frasier (oxså oxford st) inte hade nån personal under 2 timmar så lilla jag fick allt
knata dit ja, visste inte vad jag skulle tro riktigt, om dom skickade mig för att jag var sämst och dom inte
ville ha kvar mig eller om dom skickade mig för att jag var bra, men det fick jag svar på när jag kom dit.
Managern där var så glad över att se mig så, det första hon säger är.
-" i asked for someone with a brain so they sent you" Yeeey helt kass kan jag inte vara iaf! haha.
Fick på det vara själv i den butiken och fixa allt innan deras öppning samt sköta rubbet under 2 timmar,
men det gick bra tror jag, efter det återgick jag till mitt jobb igen :)

Mötte amanda efter jobbet, jag var ju tvugen att införskaffa nya skor eftersom att det gör ont som bara
fan att gå i mina ridstövlar, men inte kom jag hem med skor inte, nejnej kläder ist. fy skäms ida.
men imorgon, imorgon ska det fan införskaffas nya skor!!

Gick till lidl idag innan vi gick hem också, pure happiness köpte potatis, fiskpinnar (det stod på svenka på
paketet) och remouladsås, helt fantastiskt, slår allt jag ätit på en månad med hästlängder.
Adam slog på stort med köttisar.

En bild på min och adams matfest vi hade nyss. ååh mina fiskpinnar!!







Kommentarer
Postat av: amando

mjaaaoo, thats some good shit man!

2009-11-19 @ 23:32:35
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0