Sedative - Babyshambles

Vi fick billisar til new moon igår, såg den på en biograf i liecester square, innan filmen skulle börja så
bröt larmet igår och emergency så alla va tvugna att lämna bion, typiskt sånt händer bara oss men det var
falsklarm och ingen brand och efter fick vi varsinna gratis biljetter så nu jävlar ska vi på bio igen.
wehoo. Filmen var toppen och jag grät från början till slut, surprise surprise.
Jag var den där jobbiga tjejen ni vet som sitter och stört bölar igenom sig hela filmen, jepp det var jag.
Såg ut som fan själv efter filmen, likblek och svart efter allt sönder grinat smink. Snygging.


Dom hade fixat ett stort tivoli i parken i liecester precis vid bion :) Strålande!













Ikväll ska jag och amanda ut och göra stan osäker, jobbar imorgon dock, overtime kul, 14-23 också!
Menmen, extra pengar om inte annat. Inte nog med att det är fredag och de va mkt folk idag som shoppade
nejnej det är ju löning idag också, galet, Kul imorgon, 863262 galna turister plus baksmälla.
Kan ju bara sluta på ett sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0