story problem - the envy corps

Dagen har gått rätt fort idag fast det var helvettespasset idag, samma imorgon men det ska nog gå bra.
Nästa vecka har vi julfest på tigertiger som ligger i piccadilly circus så den ska jag nog gå på,
har hört att det är sten röj på dom festerna och alla super som dom stupar och man blir bjuden på
middag och några drinkar, det tackar man inte nej till. Kommer säkert få jobba
dagen efter kl 7 också men vem bryr sig. det får man ha överseende med, jag och amanda var där en
gång för några veckor sen och det är ett bra ställe.


Pappa ringde idag och ville ha hem mig över en helg snart, han betalar resan så det tåls att tänka på.
Så kanske får ni se mig under en helg i dum sverige snart framöver. Time will tell.

Nu ska jag se på paradise hotell och kolla på amanda när hon försöker sova och pratar/sjunger i sömnen.
Herregud, träffar aldrig henne längre, vi jobbar liksom om varandra, det suger.
Haha, saknar henne lite fast vi sover tillsammans i samma säng varje dag.






Kommentarer
Postat av: Hedvig

precis så var det för mig o martis med...jag såg henne bara när hon sov och hon såg bara mig när jag sov..inte kuuul.

2009-11-24 @ 19:02:55
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0