What became of the likely lads? - The libertines

Slutade jobbet 8 igår och då var det till att åka hem snabbt och byta om och sen iväg igen,
åkte hem till josefa en tjej på jobbet för en utekväll, hon bor i bethnal green så bara en station här ifrån,
perfekt. Satt hemma hos henne och drack lite vin och sen bar det av till shorditch för rockpub,
var på en först sen begav vi oss till en annan, mycket lyckad kväll som avslutades i turnpike lane,
yes var alltså ute i zone3 och härjade, kom hem idag och mådde som jag förtjänade efter en hård natt.

Nu sitter jag hemma och väntar på amanda för att se vad som sker ikväll, skulle vilja gå ut men kommer
bli så sent, men jag vet inte, vi får la se vad som sker.

Har iaf precis sett på in the land of women, en film med meg ryan, världens bästa skådespelare förövrigt,
och en surprise jag fick under filmens gång var att kristen stewart och adam brody var med också,
strålande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0