Drop out - Laakso

Var alltså och shoppade med amanda i täby c idag, herregud fick med mig alldeles för mkt saker hem
idag, vill absolut inte veta för hur mkt pengar det var egentligen haha. Och ändå så känns de som att
jag inte fått med mig nåt nödvändigt, massa massa saker har jag köpt iaf!
Har tilloch med halleluujaa gått och fixat ledd och det kommer om max 5 arbetsdagar, yeeey.
Att jag ser ut som en tjock rymling från mentalsjukhuset är en annan femma..
Vi har även fixat sånt där bankstatement eller vad det heter, Bra va heddis?
Vi var i tävy över 5 timmar idag så jag kan lova att jag var helt slut när jag kom hem,
så unnade mig 2 flaskor vitt vin, (nej jag har inte druckit 2 flaskor vin utan 2 glas).


Btw, my god vad jag grät till GA idag, förskräckligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0