im on fire - bruce springsteen

Där jag och amanda bor för tillfället bor det två andra skit tjejer, dom är fransmän och den ena
kan knappt prata engelska och den andra är en riktig surjävel, rikriga dumjävlar är dom och
vi hatar dom, till kl 3 på natten sitter dom mittemot varan med en varsin data och är inne på varandras
facebook och lyssnar på musik. Och nyss när jag tog en dusch så slutade strålen att sippra lite då och då,
jag loooovar att det är dom som jävlas med mig, jävla dum jävlar. Och nu är alla skålar borta också,
dom har säkert gömt dom nånstans.
Tror inte dom tycker om oss så vidare värst heller men ändå, började med att vi satt och bolma sönder
lägenheten vilket inte var så populärt, sen stupar jag ner från hela trappan och imorse ramlade vi in
runt halv 6 nånting och skulle göra pizza i micron, nej dom gillar nog inte oss heller.
Men vi är iaf trevliga mot dom, ibland klämmer dom ut ett otrevligt hej.


Har vart skit fint väder idag btw, ca 17 grader, sol ett riktigt april sverige väder.
Helt fantastiskt, satt i golden square i solen utan jackor idag.
Sen har vi vandrat runt på oxford street, pickadilly, carnaby street, älskar carnaby street,
mysigaste stället jag vet! Nu fattas bara jobb och lägenhet då, sen sitter allt på plats,
men de kommer vi är på väg.





Kommentarer
Postat av: amando

SKULLE DU INTE SKRIVA:

AMANDA HAR SKAFFAT EN BLOGG, SVINEFLUE.BLOGG.SE



jävla hund

2009-10-22 @ 23:37:34
URL: http://svineflue.blogg.se/
Postat av: Hedvig

gud vilka dumskallar! oh yeeey carnaby st <3

2009-10-23 @ 09:37:55
URL: http://aoui.blogg.se/
Postat av: Maida

ska jag komma och ge bitterfittorna lite smisk??

2009-10-23 @ 15:25:46
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0