its just about time - johnny cash



Så var vi i camden igår då, först hemma hos denise en stund med henne och hennes flatmates,
riktigt kul var det. Sen gick vi till en närliggande bar, helt fantastiskt ställe! :D
Men dumskallarna ida och amanda kollar självklart inte upp hur man kommer hem mitt i natten där
ifrån men då träffade vi ben, räddaren i nöden som gav oss sovplats för kvällen,
han var stenrik och hade den finaste lägenheten jag nånsin vart i! Han ska vi bli sten bra vän med
tänkte vi! Ben, ida och amanda superbra kombo, hans vän kevin får var med på ett hörn om han vill.

Nu är vi hemma, en lördag, i london... Pinsamt.
Men vi måste vila tills imorgon när vi ska ränna runt både i north, east, west och south london för att hitta
en lägenhet, har tre visningar imorgon.

Jag har ätit pizza eller hamburgare varje dag sen jag kom hit, att man blir smal i london my ass.
Idag har jag tryckt i mig en halv pizza, 4 lite mindre chipspåsar och godis på det.
Ska nog få plats med andra halvan pizza senare ikväll...
Fabulous!




Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha vem har sagt att man blir smal?! jag gick upp 7kg :D

2009-10-25 @ 15:36:15
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0