Järnvägsspår - Lars Winnerbäck

Igår hade vi alltså Lassekväll jag och heddis. Kom hem till henne strax innan 7 och gjorde mig
hemmastadd, öppnade båda vinflaskorna sen var vi i full gång med lasse låtar, vi drickning
och självklart lite babyshambles.
Runt 9 började vi bege oss mot stan och anchor, åkte vilse lite först förstås hallå det är mig vi pratar
om, och åker man med mig till stan är det på egen risk!
Vi kom fram till slut iaf, blev super mycket folk framåt småtimmarna precis som det ska va.
Älskar musiken på anchor, bästa stället att gå till enligt mig. all kärlek till anchor helt enkelt.
Jag tror vi var kvar till 3 faktiskt.. Och bussen tog vi inte hem, vet inte om vi missade den eller om
vi bara sket fullständigt i den och tog en taxi hem till heddis.. Taxi chauffören var snäll, 
han höll i min hamburgare (givetvis hann vi med ett fyllebesök på donkis) 
Mötte en rar pojke som gav bort sitt stora paraply till oss gjorde vi också, de spö regnade när vi
gick där ifrån nämligen, hur som helst, en kanon kväll! 



Tack för en toppen kväll min heddis <3







Nu kommer snart Amanda hem till mig, vi ska se på idol och dricka lite öl.
Sen blir det antingen sport eller anchor, jag röstar på anchor for sure.
Så nu kör vi igen då, innan baksmällan kommer och hälsar på. SKÅÅÅÅÅL!!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

japp det blev en toppenkväll helt enkelt! :D kommer sakna dej såå mkt idiis <3

2009-10-11 @ 22:02:30
URL: http://aoui.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag kommer sakna dig så jag spricker heddis <3

2009-10-11 @ 22:08:52
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0