lost in hollywood - S.O.A.D

Bor numera pa ett sunkigt hostel tills pa sondag eftersom vi blev hemlosa har om dagen,
har inget internet dar men nu ar vi pa vart stammis internetcafe i china town och fordriver lite tid.
Borde egentligen soka jobb men ar for lat, ska gora det pa stenhard allvar pa mandag!
ingen vill ju anstalla mig forfan!

I vart rum pa hostelet bor de tva karringar som ar sunkiga som fan, som stinker och inte har duschat
pa sakert 5 veckor, den ena ar fran croatien och den andra vet jag inte, helmongo ar dom hur som helst!
Sen ar det tva tjejer fran australien som ar hel toppen, vi ska nog festa med dom idag.
yeeeey we are making some friends over here! dom ar ocksa lite halvknappa for dom har bott dar i 5
javla mandader, men dom festar mest.

Var pa en rockbar i onsgdags, lite anchor style over det hela.
Traffade en transa som gillade tjejer, hur nu det gar ihop, han/hon telefontrackar mig och vill shoppa.fy.
Amanda hanglade aven med transan! hahaha AMANDA HAR HANGLAT MED EN TRANSA!
Hamnade pa efterfest i ghettot dar amanda blev ranad pa 40£ under natten, sa typiskt haha,
inte nog med det sa vaknade hon upp med ett telefon nummer pa laret!

Imorgon ska jag till kyrkan och tanda allhelgonasljus och sant for min mamma och sitta dar och
filosofera lite grann, da blir hon glad.

Kommer nog inte uppdatera forrens pa sondag nar vi flyttar till nya lagenheten och har tillgang
till internet igen, man kanner sin helt handikappad utan internet btw.

sooo, so long fellas.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah har du icke en helt fantstisk kompis

2009-10-30 @ 18:11:29
URL: http://svineflue.blogg.se/
Postat av: Ida

det vet du, den bastaaaa :D

2009-10-30 @ 18:12:16
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0