malmiiis

Nu är jag hemma igen efter en snabb visit i malmö, var ju sten nervös innan men så fort jag kom fram
så gick det över. Var super trött när jag kom fram och malmö är tydligen en död stad, fanns inte mkt
att hurra för där som vi såg wellwell.
Skulle gå och lämna mina väskor och sen gå och ta en öl men var så trött så det blev wine på rummet
ist, me like. Är sååå glad för att jag åkte, haha vi har ju för kul och kan prata om precis allt allt allt.
Så jag kunde inte vara mer nöjd. btw ska vi starta ett band, jag ska spela flöjt, dan ska spela en sån
här triangel och amanda ska få spela gitarr eftersom att vi flyttar till london hon och jag då kan vi
öva massa så hon ska va med även om hon inte vet om det än,
du behöver inte gå på nån audition mandyy. Har fixat en manager också.

Anyways, hel nöjd och nu är jag sten trött så ska lägga mig i sängen till en film eller börja kolla på
true blood nu, har inte bestämt mig än.

19 okt mina vänner flyr jag och amanda sverige för att söka lyckan i london :)
Yeeeaah mate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0