china town

Sitter pa ett internetcafe i chinatown just nu, tangentborden har ar helt fel och allt ligger pa
fel plats, as jobbigt! Forsoker fa tiden att ga, har en ny lagenhetsvisning kl 7 och har precis vart
pa en annan, helt okej faktiskt!

Ska skriva ut lite mer CVn och lamna ut nu innan, vi puckon glomde sjalvkart vara hemma
sa maste skriva ut nya, surprised?

AAAAH jag har fatt en van, han heter markus och ar fran aus och har vart i akersberga
och kanner nara fran heavenly ink, hur sjukt ar inte det????
Han ska ringa mig ikvall igen :D kommer dock inte riktigt ihag hur han ser ut, tror han har lite stubb
skagg i ansiktet. Men jag ar saaa LYCKLIG over att ha en ny van.

Jag langtar tills han ringer hahahaha. freeaak

ps, han heter inte "markus" pa riktigt, maste bara kalla han de i bloggen ifall han skulle spana in nan gan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0