Mild Child

Idag har jag jobbat, det är tydligen "internationella barndagen" idag eller nåt sånt,
så vi har haft kalas på eftermiddagen, dansat, ätit korv med bröd och haft fiskdamm där man
fick en strut med popcorn, ibland är det inte så hårt att jobba trots allt.
Så det var ju skönt, men trodde jag skulle dö på förmiddagen när vi var ute det är sjuukt kallt nu
på dagarna innan solen kommer fram, fruktansvärt och så blåser det också, det är en nackdel med
dagis "det finns ju inget dåligt väder utan bara dåliga kläder" som man säger, that sucks!
Trotsar iaf vinterjackan än så länge men de är på gränsen till att jag struntar i min princip i att ha
vinterjacka hela oktober och tar med den i morgon, ska försöka härda ett tag till!.
Nog om det.

Ska möta frida vid halv 8 och gå och ta en öl eller nånting, umgås och så en sväng.
Skulle gjort de igår egentligen men mötte frugan och solade sen blev det för sent och jag
var för trött för att orka gå och göra nånting. Blir dock inte så sent för vi båda jobbar
tidigt imorgon. Men en stunds mys blir det hur som helst.





Kommentarer
Postat av: Hedvig

på tal om kallt kom jag precis på att jag nog hade en vinterjacka i london iaf. Tog med mig en pälsjacka dit när jag varit hemma över jul. Så du kommer kanske behöva ngt lite varmare iaf. men det kan du ju köpa där å andra sidan!

2009-10-06 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0