Please please please - The shout out louds

Ahh jag är stentrött, ska göra mig lite kaffe nu. Jag lider av ett stort kaffe beroende!
Måste ha kaffe minst 3 gånger om dagen för att fungera som en människa.
Har jobbat idag, min näst sista dag, ska jobba på fredag också, usch då kommer jag gråta.
Har bestämt mig för att jag ska baka en kladdis imorgon också som jag kan bjuda på på
fredag :) snälla jag.

Ska hem till Nina och Stefan på middag ikväll med the family, sen kanske det blir
tegel, akter, hemma och fixa med alla london grejer?
Har beslutsångest och att adam har lika mkt beslutsångest som jag hjälper inte!


teglisl förrförra veckan?
Adam, jag, heddis och thuris



Kommentarer
Postat av: Hedvig

åh vad fina vi är!

2009-10-14 @ 17:11:09
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0