stone me - babyshambles

Sitter pa varat ackelhostel och ar sa arg over att vi inte kan ga ut ikvall for vi maste flytta ut ur rummet
har senast 11 imorgon bitti och vi kommer inte hem fran stan, maste byta massa bussar sa vi kommer
skita i att komma hem isf. Forstar ni vilket drag det kommer vara i stan ikvall?
Alla, precis ALLA ska ut och roja sonder idag forutom jag och amanda som ska sitta pa ackelrummet
med dom tva psycho karringarna som luktar skit. kul, skit kul!


Igar var vi iaf ute med vara australiensiska nya vanner och festade, var trevligt om man bortser fran
att klubben var de samsta jag nansin upplevt.
Men det ar helt fantastiskt att vi har lite vanner iaf.

Herregud, igar hande den mest markliga saken mig nar vi skulle kopa vin.
Efter vi valt vara flaskor och skulle ga och betala sa stoppar en man mig som knappt kan engelska och
borjar fraga mig vad saker o ting kostar, jag svarar artigt och sen borjar ga da han kommer tillbaka och
racker mig en 20punds seden helt fran ingenstans.
Sa da var jag 20 pund rikare och tjanade 3 flaskor vin, kakor, cigg och ett cigg paket till adam
snall som jag ar. Hur fantastiskt ar inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0