Summer skin - Death cab for cutie

Åh åkte ju hem till frugis för söndags-fika, när jag kommer har hon dukat fram uppe på
vinden vid sofforna, massa tända ljus och hjärtan,
ett sooort glas as gott te och hembakta bullar som hon bakade innan
jag anlände, vilken hemmafru va? strålande och sjukt mysigt. Tack wifey.
Efter nån timmes fikande begav vi oss mot berga solis för att sola, höll på att somna
där i värmen. Och nu är jag hemma igen, as förkyld är jag btw och näsan kliar och rinner som fan.
Mindre nice.

Nu sitter jag här och försöker skriva de här jävla skit cv:t och personliga brevet,
okej cv:t känns lugnt med personligt brev. Inte nog med att jag aldrig nånsin tidigare skrivit nåt
sånt så måste jag nu även skriva det på engelska, på engelska! förstår ni?
Hur ska detta gå, Micke jag behöver hjälp! ska vi säga tisdag? PLEAAASE!!!!


Bilder från mys-fikat.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0