teglis och malmis

Igår blev det teglis, förade lite hemma hos Thuris :) jag, maida, heddis och amanda och thuris
förstås, kanon bra. Teglis var kul också, tvingade även buss chauffören på natt bussen att
skjutsa hem mig för jag var ju bara en liten flicka (?) hmm.. nåväl.
Man har ju mått bättre än vad man gör idag om man säger så och snart så ska jag sitta på
ett tåg i 4 timmar till Malmö, tupiskt.
Ska sluta vara sten nervös nu, försöka iaf. Herreguuuuud jag dör! wellwell.
Så måste jag prata massa engelska till imorgon också, måste nog supa till lite på tåget så jag
blir bättre på den biten plus att nervositeten släpper en aning.

Är tillbaka i Sthlm imorgon, önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

ta dej en liten sup på tåget nu! jag ringer ikväll! <3

2009-10-01 @ 14:01:53
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0