Up the morning - Babyshambles

Somnade vid 1 inatt typ, adam vid 2. Är upp med tuppen idag eftersom att vi ska springa runt
i stan som galningar idag. Så sjuukt kallt inatt var det också, höll på att frysa ihjäl, har nog aldrig
vart med om liknande.. Ont i hela kroppen har jag också efter stupningen, ska ta kort på
dödstrappan sen så ska ni få se med egna ögon hur farligt det var.

Nu väntar jag på att adam ska duscha klart så jag kan hoppa in i den så vi kan göra
oss i ordning och dra härifrån, lovar btw att vi inte har några pengar kvar på våra oystercard så vi
inte ens kan åka, menmen..

En bild på min mobil hur den ser ut nu efter stupet...





Och så kan vi ju avsluta med en bild på en telefonkiosk utanför vårt hus..



Kommentarer
Postat av: Frugan

ooh noooo, jag har sprickor i ansiktet :(:(:(:(

2009-10-21 @ 12:06:16
URL: http://kiiico.blogg.se/
Postat av: Frugan

I LOVE YOU

2009-10-22 @ 00:21:28
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0