we love london

Ikväll ska vi vara hemma och se på film för jag är handikappad.
Igår ramlade jag nerför trappan i vårt hus, det var 3 meter högt och jag tvärstupade (JAG VAR NYKTER)
hade inte druckit en dropppe. Så nu är min högerhand på semester, mitt knä är svullet, smalbenet är blått,
och har en bula i pannan!  Så jävla synd, och inte nog med det så skulle de vara min TURDAG igår av hela månaden enligt en tidining,
mitt armband gick sönder igår, de nya, skärmen på mobilen är trasig som ett spindelnät (den föll med i stupet)
Jag fick inte gå på en buss igår heller, framför mig i kön var det stopp, det hade läckt aciton i hela min väska så allt jagäger stinker aciton! plus att adaptorn jag köpte självklart inte funkade.KUL dag! Men annars är det bra!
Alla är super trevliga här, älskar London trots otursdagen. 
imorgon ska vi skriva ut våra CV:n och lämna ut till hela jävla London.
Turister är de överallt också, as jobbigt. Jag och amanda är ju inte turister för vi bor ju här :)
As kallt i lägenheten förövrigt. Idag har vi ätit spagetti med ketchup och ska snart köpa chips och kanske godis sen ska vi se på en film på datan och gå upp vid senast 10 imorgon för att springa runt i stan.
Vi har vaken jobb eller lägenhet än för er upplysning.








Igår kväll var vi ute och klubbade och gjorde stan osäker, fantastiskt!
WE LOVE LONDON!


Nu ropar chipsen och godiset (vi unnar oss det idag)
och kanske ska man ta bort allt gammalt sunkigtsmink snart också.
So long suckers!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0