You dress up for armageddon - the hives

Sitter i lägenheten och unnar oss lite vin, har vart en håååård dag idag!
Fixade först med våra engelska nr (vilket redan var fixat men vi är dumma i huvet och fattade inte de)
sen skulle vi till svenska kyrkan och det omtalade anslagstavlan som finns där, men självklart så finns
det 2 edgware roads här i london och självklart åkte vi till fel och till riktiga ghettot och fattade inte alls
varför ingen visste vart svenska kyrkan var, haha men det låg förstås i stan och 3 tube stations från
vart vi bor, tupiskt. men vi kom fram iaf...
Och både jag och amanda tände ljus för min mamma i kyrkan så nu är hon glad :)

Letar efter flatmates men går sådär.. vet inte alls vad vi ska ta oss till men det är ju London baby!
Imorgon är det stenletning som gäller, och då menar jag STENLETNING!
skriva ut våra CV:n imorgon också och gå runt med dom. 
 


Lucky girls






Ps, jag önskar mig en limpa cigg i jukklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0