You talk - Babyshambles

Seriöst, det är lördag och jag sitter hemma, när hände det sist? har det typ nånsin hänt ens?
Blev hårt igår, vi hamnade på sportan adam och jag och sen blev det fest fest fest.
Idag mår jag som en överkörd bäver och ska lägga mig och se på true blood hela natten nu!
Och dricka cola och äta chips i min ensamhet.
Såna dagar behövs ibland, plus att jag inte har råd att gå ut heller för den delen.. Eller råd har jag
ju men känner att jag måste spara lite innan London liksom..

På tal om London, När vi kommer så ska vi få ta sussies gamla lägenhet för hon ska flytta till en ny,
så det är perfekt. Vi har den o 2 veckor tills de kontraktet tar slut så vi har 2 veckor i lugn och ro
att leta lägenhet och jobb, känns hur bra som helst!
Och jag känner mig mycket lugnare nu än vad jag gjorde innan måste jag säga, och nervositeten
jag känt så sjukt mycket har till viss del släppt. Strålande.
this is going to be awesome!


Och maida min fru, allt kommer lösa sig.
Jag älskar dig.
Btw så förstår jag nu vad du menar med att mitt högra öga typ stängs när jag är full. Typiskt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0