bacon

Var ju som sagt hos fridis igår kväll, sov kvar där.
Blev öl, idol och skitsnack och mycket skratt, som det brukar vara vill säga :) super.
Skulle upp till psykologen och läkare imorse och vaknade av att frida gjorde kaffe och
scrambled eggs (stavning?) och bacon, snacka om lyx! taaack slunga. ;P


Nu sitter jag här hemma med lite smått ångest för morgondagen, VAD i hela fridens namn har
jag gett mig in i för nånting? Hatar maida och frida som övertalat mig till detta!
Gaaah, måste nog dra mig ur. Ja, helt plötsligt blev jag mega sjukt.
mmm... Sten nervös.

Ikväll blir det tegel iaf.





Kommentarer
Postat av: Maida

fan vad sjukt snygg du blev på bilden, hetast på listan.

2009-09-30 @ 18:34:42
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0