gröna skogar som man säger..

Så var jag i värmland igen, omringad av skog och ännu mera skog, en och annan
stubbe och stock och sten här och där. Inte mitt rikiga element av omgivning kanske men de behövs ibland.
Kom hit runt med tetta och calle, till min morfar och lena alltså runt 7 nån gång då vi åt middag, nice.
Imorgon ska vi träffa mina kusiner tror jag, har inte sett dom på gud vet hur länge..

Just nu är jag på rätt bra humör, tänk hur lätt det kan vända om rätt person hör av sig :)
de gillar vi, wanna come?

Så denna helgen består alltså av rehab, ingen fylla eller dumheter, på tiden liksom.
Har suttit o smuttat på nån öl och bailys och snackat skit med släkten men sånt är helt okej :)

Nu ska jag spana lite på datan (hur mkt de nu finns kvar att spana på) lyssna på braaaaa musik.
just nu death cab, bästa :)

Heddiiiiiiiissssss!
Ring mig när du vaknar och ser min natt hälsning till dig :)









How I wish you could see the potential.
The potential of you and me.
It's like a book elegantly bound,
But in a language that you can't read just yet.


Kommentarer
Postat av: Maida

ååå söt tjej, vem är hon?

2009-09-05 @ 21:31:40
Postat av: ida

hittade henne på snyggast.se hon låg 1a i snygghetsrakningen tillsammans med en annan läckerbit som hade ett liknande foto fast med piercing på sidan av läppen, vet du möjligtvis vem det kan vara? efterlyser henne nämligen.. wanna come?

2009-09-05 @ 22:46:57
URL: http://aijdaa.blogg.se/
Postat av: Maida

JA, jag vet nog vem det är.. Eller.. Jag känner henne inte men jag brukar stalka lite efter henne sådär så att det ser ut som att vi är kompisar. Hon hälsar aldrig på mig, eller jo det har hänt en gång, då sa hon "Heeeeeeeeeeeej-heeeeeeeeeej freaaaaaaak sweeeeeeet?". Har hört att det är typ nå slang för hej gumman, allt bra? hehe då blev jag glad.

2009-09-06 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0